سایت ساز های پولی و رایگان
نوشته شده توسط : مهمان نواز

افینیتی (Affinity) در‌این راستا قالب ‌بندی کلی را طوری پباده سازی کرده که آشنا به حیث بیاید، طراحی سایت شرکتی  در عین‌ هم اکنون با نهفته ‌سازی عامل ها مزاحم سبب ساز مؤثرتر شدن آن گردیده‌است. اینجانب به‌راحتی توانستم فعالیت پباده سازی را در آن استارت کنم.»
افینیتی دیزاینر (Affinity Designer) در آی ‌پاد هم در دسترس میباشد؛ دقت نمایید که‌این اپلیکیشن آن‌ طور که شاید انتظار داشته باشید یک اپ گوشی وجود ندارد که در مقیاس کوچک عرضه خواهد شد: دقیقاً به عبارتی ورژن‌ی جامعی میباشد که در دسکتاپ عرضه میگردد.
دقت نمائید کمپانی سریف (Serif) جایگزینی برای فتوشاپ به اسم «افینیتی فوتو-Affinity Photo» ساخته و همینطور جایگزینی برای این صفحه ارایی به اسم (افینیتی پابلیشر-Affinity Publisher) خوی نموده است؛ کلیه این قابل انعطاف ‌افزارها با یکدیگر به‌خیر فعالیت می‌نمایند.
موکاپ‌ها (mock up) و مثال‌های اولیواکس پین (UXPin)ابزار پباده سازی بعدی در فهرست ما یواکس پین (UXPin) میباشد. این برنامه که مختص مثال‌ سازی نخستین میباشد برای مک، ویندوز یا این که مرورگرها در دسترس میباشد.
در اکثر اوقات ابزارهای دیگر پباده سازی صرفا می ‌توانید تعاملات را بااتصال موادسازنده متعدد جان دار در موفقیت هنری خویش ساخت و ساز فرمایید درحالی‌که یواکس پین (UXPin) به کد مجاورت ‌خیس میباشد و به شما اذن می ‌دهد با حالات متفاوت تعاملی، منطقی و مؤلفه ‌های کد کارکنید.
کتابخانه ‌هایی برای آی ‌وی ‌اس (iOS)، متریال صفحه آرایی (Material Design) و بوت استرپ (Bootstrap) در آن مخلوط‌ گردیده‌اند؛ افزون بر آن صدها گروه آیکون‌ های بدون پول نیز در آن وجود دارااست تا به شما در مسیر پباده سازی یاری دهد.
همینطور یواکس پین (UXPin) به تازگیً خصوصیت ‌های دسترسی را بدین برنامه اضافه کرده که سبب ساز می ‌خواهد شد طرح‌ هایتان مطابق استانداردهای خط‌ مشی دسترس‌ پذیری محتوای اینترنت (WCAG) باشد که ما آن را تحسین می کنیم.
ای‌ پی ‌آی ریکوست (API Request) نهایی خصوصیت اضافه ‌گردیده به قابلیت و امکان ‌های تعاملی یواکس پین (UXPin) میباشد. این خصوصیت به شما اذن می ‌دهد مثال اول اپلیکیشنی را بسازید که با کالا شما دقیقاً از روش ابزار پباده سازی ‌تان و فارغ از نیاز به کد «سخن» نماید؛ درواقع به شما اذن می ‌دهد درخواست‌های اچ‌ تی ‌تی ‌پی (HTTP) خویش را به یک ای ‌پی ‌آی (API) بیرونی بفرستید.
او‌لین طرح نخستین خویش را می ‌توانید در یواکس پین (UXPin) به‌طور مجانی ساخت فرمایید و در حالتی‌که به‌این سود رسیدید که برایتان مطلوب میباشد می ‌توانید با پرداخت پول به‌طور ماهانه مشترک آن گردید (قابلیت و امکان عضویت یک تیم نیز میسر میباشد).
به تازگیً یواکس پین (UXPin) خصوصیت ‌های ترکیبی خویش را با اسکچ (Sketch) بهبود بخشیده میباشد پس در صورتیکه از علاقه مندان اسکچ (Sketch) میباشید و می پندارید بضاعت و توان ‌های آن در مثال ‌سازی اول محدود میباشد می ‌توانید یواکس پین (UXPin) را وارد جریان کاریتان نمایید.
پروتو دات آی وی (io)پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) اپلیکیشنی برتر میباشد که با استعمال از آن می ‌اقتدار مثال ‌های اول در حدود واقعیتی ایجاد که از ایده‌ هایی بر طبق حدس و گمان استارت‌گردیده و به طرح ‌های کاربردی ختم می ‌شوند. این ابزار فرض ها متعددی را برای پروژه‌ هایتان به شما ارائه می ‌دهد که دربرگیرنده پویانمایی‌ هایی با ریزه کاری زیاد و سفارشی میباشد.
می‌ توانید عمل را با بسط‌ی ایده‌ های اول‌ که به مدل پباده سازی دستی میباشد آغاز نمائید، آن‌ ها را به وایرفریم (wireframe) تبدیل فرمائید و آن گاه با ساخت و ساز مثال ‌ی نخستین با کیفیت به اتمام برسانید.
افزونه ‌های اسکچ (Sketch) و فتوشاپ درصورتی ‌که بخواهید از ابزار های دیگری برای پباده سازی به کار گیری نمایید یاری می‌ نمایند. پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) می ‌تواند پروسه پباده سازی را به ‌طور بی نقص و به‌ نیکی رئیس نماید.
خصوصیت ‌های دیگر، به عنوان مثالً امتحان مخاطب، به معتبرسازی طرح شما امداد می ‌نمایند. این قابل انعطاف‌ افزاری میباشد که مجموع خصوصیت‌ ها در آن انباشته شده و برندهای دارای اعتبار بسیار متعددی از آن به کار گیری می ‌نمایند.
یکسری دموی (مثال عمل) عالی برای استارت وجود دارااست و واقعاً می ‌توانید ملاحظه کنید این قابل انعطاف‌ افزار جامع چه‌طور به ‌راحتی می ‌تواند جایگزین تعداد متعددی از ابزارهایی گردد که اینک وجود دارا‌هستند.
امکان ‌های اضافه ‌ای که حدوداً جدیداً به پروتو دات آی ‌وی (Proto.io) اضافه‌ شده‌است دربرگیرنده خصوصیت ‌های نو بزرگ ‌ای می باشند. این خصوصیت‌ ها مشتمل بر مدیر «asset»ها، راهنمای برنامه نویس ها و بضاعت تثبیت مثال نخستین میباشد.
این خصوصیت ‌ها سبب ساز گردیده این ابزار به سطح کیفی تعداد متعددی از ابزارهای بهتر مثال ‌سازی اول رسد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: